Najčastejšie otázky - FAQ

Čoho sa Vaša otázka týka?

 



Objednávka

Najjednoduchším spôsobom je obrátiť sa na našich špecialistov pomocou zákazníckej linky 220 570 341 alebo na e-maile [email protected], kde sme pre Vás každý pracovný deň od 8 do 16 hod.

Využiť môžete tiež zákaznícke hodnotenia u produktov, radcu pre výber tovaru či recenzie a hodnotenia produktov u nás na našom blogu

Dodacie lehoty uvádzame transparentne priamo pri tovare (viď obrázok nižšie). Pokiaľ máte v objednávke viac tovaru s rôznymi termínmi dodania, bude sa dodanie odvíjať od položky s najdlhším termínom dodania.

Tovar s termínom dodania Expedícia do 24 hodín bude pri objednaní tovaru do 9:00 odoslaný ešte v ten istý deň

Objednávku je možné doplniť, zmeniť či stornovať s ohľadom na jej aktuálny stav. Zmeny nám prosím oznámte pomocou zákazníckej linky 220 570 341 alebo na emaile [email protected], kde sme pre Vás každý pracovný deň od 8 do 16 hod. 

Pokiaľ bola objednávka už odoslaná a vy ju nechcete, jednoducho balíček nepreberajte.

Objednávku je možné zaplatiť prevodom na nižšie uvedený účet.

IBAN: CZ33 2010 0000 0029 0176 7590
VS: číslo objednávky

Pretože myslíme na naše susedstvo, posielame Vám daňový doklad iba do e-mailu s informáciou o expedícii tovaru. Doklad samozrejme spĺňa všetky zákonom dané povinnosti a náležitosti.

Pokiaľ nakupujete štandardné množstvo, žiadne výhody pre vás nemáme. Pokiaľ nakupujete nadmerné množstvo, neváhajte sa s nami spojiť, aby sme prebrali možnosť množstevnej zľavy.

Daňový mechanizmus pre firmy je reverse charge.


Doprava a platba

Tovar zasielame rôznymi prepravcami podľa veľkosti a povahy tovaru. Konkrétnu ponuku prepravcov pre Vami vybraný tovar (alebo jeho kombináciu) nájdete v košíku. Pri objednávke tovaru nad 200 € máte štandardnú dopravu po celej SK ZADARMO. Štandardné balíky posielame pomocou DPD alebo Packety, a to už od 2,4 €.

Viac informácií k doprave nájdete TU.

Objednávku môžete zaplatiť dobierkou pri prevzatí priamo prepravcovi, vopred na účet a online platobnou kartou.

Viac informácií k doprave nájdete TU.

Áno, na urýchlenie expedície alebo z bezpečnostných dôvodov môže byť objednávka rozdelená. O tejto informácii Vás informuje e-mailom, aj SMS vopred. Príkladom môže byť doručovanie krbových kachlí (samostatná paleta) a dymovody (balíková preprava).

Cena dopravného v tomto prípade zostáva nemenná.

Túto možnosť zatiaľ nemáme v ponuke, pretože tovar je expedovaný z centrálneho skladu, kde nie je možný osobný odber.

Perfektne a bezpečne zabalený tovar je pre nás prioritou. Proces balenia vašich objednávok sme prispôsobili tak, aby sme minimalizovali riziko poškodenia počas prepravy.

Konkrétne príklady balenia rôznych typov zásielok s fotografiami nájdete TU.

Bohužiaľ túto možnosť neponúkame. Nezaručíme Vám ani doručenie v presný deň – môžeme Vám však zaručiť deň odoslania tovaru. Najčastejšie je tovar doručovaný do dvoch dní. Doručenie je však v kompetencii dopravcu a teda sa Vám za to nemôžeme zaručiť.

Víkendové doručenie nie je možné.

Tovar je dopravcovi doručovaný iba na konkrétne adresy. Dôvodom je fakt, že v záhradkárskych kolóniách nie je dostatok priestoru pre veľké nákladné auto a jeho otáčanie. Nie je možné ani dohadovať  odovzdanie tovaru na Vami vybranom neštandardnom mieste (napr. vjazd do kolónie, autobusová zastávka a i.). Najčastejšie je požadovaná adresa s číslom popisným, v prípade novostavieb potom susedný dom s číslom popisným.
Tovar je doručovaný k prvým dverám (platí aj pre vrátka na záhradu). Ďalší odnos tovaru sa odvíja až od Vašej individuálnej dohody s vodičom. Pri doručovaní nadrozmerného tovaru môže byť požadovaná súčinnosť pri vykládke.

Pokiaľ by vám dorazil tovar nejakým spôsobom poškodený prepravou, dajte nám prosím obratem vědět, aby sme spolu všetko čo najskôr vyriešili. Pri zjavnom poškodení prosím zásielku od prepravcu ani nepreberajte, prípadne s ním pri prevzatí spíšte protokol o poškodení.

Pokiaľ na vonkajšom obale neboli žiadne známky poškodenia, ale vo vnútri bol tovar poškodený, obratom (ideálne do 24 hod.) založte reklamáciu TU. Prosíme Vás tiež o uchovanie pôvodného prepravného obalu – často ho vyžaduje prepravca ako dôkaz v rámci riešenia reklamácie.


Vrátenie a reklamácia

Pre reklamáciu tovaru prosím vyplňte tento formulář. Zaberie vám to maximálne 3 minúty, dokonca nemusíte ani nič tlačiť. Následne Vám obratom zašleme informácie k ďalšiemu postupu. U SUSEDA máte možnosť vrátenia nepoužitého tovaru až do 100 dní.

Pro reklamaci zboží prosím vyplňte tento formulářZaberie vám to maximálne 3 minúty, dokonca nemusíte ani nič tlačiť. Následne Vám obratom zašleme informácie k ďalšiemu postupu. Tovar bez nášho vyzvania prosím nikam nezasielajte, často je riešená reklamácia bez nutnosti kontroly tovaru.

 

Zo zákona je nutné reklamáciu vybaviť do 30 dní od podania, pre firmy platí doba nevyhnutne nutná, ale snažíme sa, aby všetko prebehlo čo možno najrýchlejšie.

V roku 2022:

  • sme kompletne vybavili reklamácie priemerne za 10,4 dňa;

  • pričom 80% všetkých reklamácií sme kompletne vyriešili dokonca už za 8,5 dňa.

Ak sme museli tovar zasielať k nám na posúdenie, pošleme Vám ho bezplatne späť na rovnakú adresu (ak neuvediete inak).

Prípadný výjazd technika je úplne závislý od rozhodnutia reklamačného strediska a nie je možné si technika vyžiadať.

Pokiaľ budete vyzvaní na pripravenie tovaru pre vyzdvihnutie našim prepravcom, zabaľte prosím všetok tovar vrátane príslušenstva (ak nebude naším reklamačným oddelením špecifikované inak). V prípade vrátenia peňazí potom nie je potrebné riešiť doposielanie napr. príslušenstva.

Montáže

V súčasnej dobe ponúkame montáž iba na polykarbonátové skleníky IGEL.

Termín montáže závisí od mnohých faktorov (vzdialenosť, vyťaženosť, počasie a i.). Čakacia doba na montáž je v priebehu hlavnej sezóny (marec-máj) až niekoľko týždňov. Mimo sezónu sa znižuje čakacia lehota na 2-3 týždne.

Cena montáže sa odvíja od konkrétnych požiadaviek a špecifík a preto ju nemožno vopred univerzálne vyčísliť. Cenu vám oznámia kolegovia na základe zaslaného dopytu.

Prevažná väčšina montáží prebieha v rámci jedného dňa (pracovné dni aj víkendy). Montážny tím sa skladá minimálne z dvoch osôb (podľa potreby), ktoré majú svoje náradie a ďalšie potrebné veci. Po skončení montáže dôjde k odovzdaniu a k podpisu odovzdávacieho protokolu.

Ostatné

Prevažná väčšina tovaru je vyrábaná sériovo bez možnosti individuálnych úprav.

V prípade, že požadujete konkrétny náhradný diel, napíšte nám na e-mail [email protected]. Do e-mailu uveďte konkrétní popis náhradního dílu (můžete přiložit fotografii).

Vopred si prosím tiež overte, že tovar, ku ktorému dopytujete náhradný diel, je súčasťou našej aktuálnej ponuky.

Obráťte sa prosím priamo na naše zákaznícke centrum pomocou zákazníckej linky 220 570 341 alebo na e-mail [email protected], kde sme pre Vás každý pracovný deň od 8 do 16 hod.