Reklamácia tovaru
Aj napriek tomu, že robíme všetko pre to, aby v našej ponuke bol len kvalitný a spoľahlivý tovar, môže sa čas od času stať, že produkt vykáže vadu. Práve v tomto prípade sme tu pre vás, aby sme priebeh celej reklamácie urýchlili a spríjemnili. Najprv sa prosím presvedčte, či je tovar naozaj chybný - Môže ísť napríklad len o chýbajúce batérie, nevhodné zostavenie a pod.
Sme držiteľmi certifikátu Bezproblémové reklamácie od spoločnosti Retino
V roku 2023:
- sme kompletne vybavili reklamáciu priemerne za 9,3 dňa;
- pričom 80% všetkých reklamácií sme kompletne vybavili dokonca už za 7,2 dňa.
Dáta aktualizované k 03.01.2024
Podanie reklamácie
- Do nižšie uvedeného formulára vyplňte, prosím, všetky informácie vrátane detailného popisu vady tovaru.
- V prípade, že je vada viditeľná, priložte tiež fotografie – ich priložením výrazne urýchlite proces reklamácie.
- Po prijatí reklamácie vás budeme informovať o jej stave a riešení. Tovar bez nášho vyzvania prosím nikam neposielajte.
Pár základných informácií:
- spotrebiteľ má štandardne na svoj tovar záruku 24 mesiacov;
- maximálna doba na vybavenie reklamácie činí 30 dní;
- tovar riadne zabaľte, aby nedošlo k poškodeniu;
- zásielku nezasielajte na dobierku.
V prípade záujmu nájdete viac informácií v Reklamačnom poriadku spoločnosti. K stiahnutiu